Jistě jste se někdy setkali s pojmem SEO, ale možná jste ani nevěděli, co to vlastně znamená. Pojem SEO je samozřejmě zkratka z angličtiny, v překladu je to ale optimalizace pro vyhledávače a je to prakticky pojem, který obsahuje opravdu mnoho úkonů, které se k této optimalizaci používají. Optimalizace je potřebná k tomu, aby byla vaše stránka celkově propagována a aby ji vyhledávač neházel někde až nakonec, což by neprosperovalo, kdyby se jednalo o webovou stránku vaší firmy. Nikdo nechce být někde na konci vyhledávání, kde nikdo logicky ani nedojde. Proto je samotné SEO tak důležité.

SEO

Cílem SEO je tedy zkráceně zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání na určité klíčová slova nebo fráze, což může vést k větší návštěvnosti a zlepšení kvality provozu na stránkách, což každá firma chce. Jednou z důležitých součástí SEO je budování zpětných odkazů. Co to vlastně je? Možná je to pro vás nicneříkající pojem, ale tak je to v pořádku. Všichni nejsme odborníci a každý z nás někdy potřeboval poradit. Cílem budování zpětných odkazů, což můžeme nazvat také linkbuilding (cizím slovem) je vlastně získat co nejvíce kvalitních odkazů z jiných webových stránek na vaše vlastní stránky.

SEO

To má zlepšit vaši pozici ve vyhledávání, což je, jak už jsme se bavili, velmi důležité pro propagaci vaší firmy, aby nezapadla někde jak nepotřebný kus papíru. Samozřejmě aby k linkbuildingu došlo, je třeba mít na vašich stránkách kvalitní kontent, aby je lidé sdíleli. Věřte nám, že pokud budete sdíleni jinými lidmi, budete mít větší šanci na úspěch. Sdíleni můžete být samozřejmě i na jiných stránkách, se kterými si zařídíte spolupráci. Oni vás potom sdílí a uvidí je návštěvníci jejich stránek. To vám přinese návštěvnost, ale musíte mít samozřejmě s partnerskou firmou něco společného, aby na vás vůbec návštěvníci klikli.